Bibblans bokbabbel

En bokblogg för barn

Lättlästa hästböcker med häftiga omslag!

Lämna en kommentar

 

 

 

 

 

 

 

 

Tre fristående lättlästa böcker med hästar i fokus, där du hamnar i spännande äventyr redan från första sidan. Morgans liv förändras när hon lär känna den skygga vildhästen Stjärnöga. Annas mamma blir sjuk och de måste sälja Annas häst Månstorm. Kami måste hjälpa unghingsten Åskvind från den elake ägaren.

Låna Stjärnöga på bibblan!

Lyssna på boken via Legimus (för dig som är talbokslåntagare).

Låna Månstorm på bibblan!

Lyssna på boken via Legimus (för dig som är talbokslåntagare).

Låna Åskvind på bibblan!

/Helena Vallås bibliotek

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s